Translate

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Ηλεκτρολογικό εργαστήριο (Πρόδρομος)

Γεια σας, θα σας ξεναγήσω στο εργαστήριο μου.
Όπως κάθε μαθητευόμενος ηλεκτρολόγος ή και επαγγελματίας ηλεκτρολόγος που ενδιαφέρεται και ασχολείται με το επάγγελμα χρειάζεται για την δικιά του βοήθεια και εργασία ένα εργαστήριο. Έτσι έχω και εγώ. Το σπίτι του παππού μου το οποίο νοικιάζει αλλά προς το παρόν δεν μένει κανείς το χρησιμοποιώ (μόνο έναν χώρο) για ηλεκτρολογικό εργαστήριο. Μέσα στα χρόνια έχω αγοράσει διάφορα πράγματα αλλά και ότι βρίσκω το κρατάω. Και έτσι έχω στήσει ένα καλό σχετικά (για τις ανάγκες μου) εργαστήριο. Ο μπαμπάς μου που είναι επιπλοποιός μου έχει κάνει τα έπιπλα αυτά.

Αυτό το εργαστήριο μου είναι πολύ χρήσιμο. Και ότι θέλω να κάνω πάνω στην δουλειά μου το κάνω εκεί. Στην παρακάτω εικόνα θα δείτε κάποια σημεία του εργαστηρίου μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου